Avatar billede hto78dg Nybegynder
23. januar 2008 - 10:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cal i sbs2003

Hej eksperter

Vi har problemer med at der kun kan være 10 maskiner tilmedlt domænet asf gangen?

Jeg er blevet oplyst at man sagtnens kan have mange flere tilmeldt samme tid, og at man så sidenhen kan købe flere CALs. Er det ikke rigtig, eller kan det være et andet problem som vi ikke er klar over?
Avatar billede marky_dk Nybegynder
23. januar 2008 - 22:21 #1
Hvor mange licenser er der på serveren lige nu ?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2008 - 23:58 #2
Hvordan melder du maskinerne ind i domænet?
Hvis du gør det fra klienten, og bruger en konto der ikke er Administrator på domænet, kan den enkelte bruger kun tilmelde 10 klienter i alt.
Det var bare et skud.
:-)
Avatar billede hto78dg Nybegynder
28. maj 2008 - 21:10 #3
Hejsa

Undskyld at jeg ikke har fået svaret. Det var firewallen der var problemet, så vidt jeg husker
Avatar billede hto78dg Nybegynder
28. maj 2008 - 21:11 #4
Det var firewallen