Avatar billede shjorth Nybegynder
22. januar 2008 - 17:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Langsom localhost

Hejsa.

Jeg bruger xampp, og det har virket fantastisk i meget lang tid.

Ligepludselig er min "localhost" blevet meget meget langsom når jeg kalder en side.

Der kan gå op mod 20 sek før jeg ser siden, hvor der før kun gik max 1 sek.

Er der nogen der kender til det problem?

Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 17:39 #1
hvad laver maskinen ellers?
Avatar billede shjorth Nybegynder
22. januar 2008 - 17:40 #2
Ikke en skid ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 17:45 #3
Er der mange requests på den? eller lignende. Måske ville det være en ide hvis du gav noget mere information om system og versioner
Avatar billede showsource Seniormester
23. januar 2008 - 09:55 #4
jahhh, du skal nok tjekke de scripts du har liggende, at de ikke bliver udnyttet til spammails m.m.
Avatar billede showsource Seniormester
23. januar 2008 - 16:10 #5
Du kan evt. smide et link, enten her eller til showsource@gmail.com og få svar på hvor lang tid der bruges for at få vist siden.

Banner m.m. fra andre sites kan jo også gøre sit.
Avatar billede shjorth Nybegynder
23. januar 2008 - 16:17 #6
Hej igen.
Mine scripts burde ikke tage lang tid at køre. Jeg sidder på en forbindelse der gør at jeg ikke kan dele min localhost (fælles ip eller et eller andet).
Pudsigt nok, virker lortet nu efter utallige genstart af både computer og xampp...
Jeg siger ihvertfald tak for hjælpen.
Nogen der smider svar?
Avatar billede showsource Seniormester
23. januar 2008 - 16:51 #7
ahh, du kører simpelthen localhost ?

Kan kun anbefale at du selv installerer fra bunden,
http://www.phpbegynder.dk/artikler.php?id=20&page=1

Og jeg skrev ikke noget som hjalp dig til en løsning, så ingen point til mig.
Avatar billede shjorth Nybegynder
22. juni 2008 - 12:11 #8
Lidt oprydning :) I må endelig skrive hvis i vil have points!