Avatar billede Claus Mester
21. januar 2008 - 09:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Adressefelt skiftet plads med Menulinie

Hej xperter
Hvordan løser jeg den; adresselinien har på en eller anden mystisk vis, ændret plads med menulinien, således at menulinien nu roder rundt nede blandt Hyperlinks?
nicolaus
21. januar 2008 - 09:44 #1
Yderst til venstre på menulinien, værktøjslinien osv. er en lodret bjælke. Den kan du trække i med musen, og derved flytte de forskellige elementer.
Avatar billede Claus Mester
21. januar 2008 - 09:47 #2
Tak for svar. Men det har jeg forsøgt - adresselinien sitter fast. Menulinien og de øvrige kan jeg godt flytte og ændre bredde på.
21. januar 2008 - 10:27 #3
Prøv at fjerne alle værktøjslinien.
Vis->Værktøjslinier
Tilføj dem igen enkeltvis, og placer dem efterhånden, som de tilføjes.
Avatar billede Claus Mester
21. januar 2008 - 11:01 #4
Done. Men det var ikke muligt at fjerne adressefeltet, idet den slet ikke fremgik af menuen ?!
Avatar billede Claus Mester
23. januar 2008 - 09:12 #5
Har nu forsøgt at reparere IExplorer, men lige lidt hjalp det.
Håber stadig på assistance, sætter derfor point op.
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2008 - 09:38 #6
Øget pointsats.
Avatar billede Claus Mester
27. januar 2008 - 11:27 #7
Problemet blev løst ved at følge Microsofts vejledning her:
http://support.microsoft.com/kb/930645/da.