Avatar billede jansev Nybegynder
21. januar 2008 - 00:45 Der er 4 kommentarer

Internet explorer 7 Send side med e-mail

Hej
Jeg har et lille problem når anvender anvender internet explorer 7. Når jeg ønsker at sende en internetside til en e-mailmodtager og derfor anvender funktionen Send Side med email videresendes illustrationen af internetsiden ikke til modtageren. Modtageren modtager godt nok min besked, men der medfølger ikke noget billede af internetsiden. I min sendt postbakke i outlook kan jeg heller ikke se billedet, men der ligger en kvittering for det at mailen er sendt.
Jeg har kun dette problem på min ene laptop, den anden sender billedet af uden problemer.
I et forsøg på at finde fejlen har jeg sammenlignet de to opsætninger. Da jeg ikke kan finde nogen forskel i opsætningerne vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe??
Mvh. Jansev
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2008 - 01:24 #1
Ved ikke om det kan være følgende:
Åbn Outlook -> Funktioner -> Indstillinger -> Postformat -> Meddelelse i HTML -> Internetformat -> Flueben i "Når en HTML meddelelse indeholder billeder....."

PS: Min Outlook er version 2002
Avatar billede jansev Nybegynder
21. januar 2008 - 17:54 #2
Hej tak for dit svar.
Det hjalp desværre ikke. jeg har prøvet at nulstille alle værdier i internetexploren det hjalp heller ikke. Er der nogen der har et bud på om fejlen ligger i exploren eller i outlook?
Mvh. JANSEV
Avatar billede jansev Nybegynder
22. januar 2008 - 23:59 #3
Hej.
Fejlen er fundet. Antivirusprogrammet havde selv fundet på at al udgående mail pludselig skulle scannes og være certificeret. Ændringen var kun sket på denne af mine laptops der har de samme programmer installeret.
Underligt men sådan er EDB jo.
Mvh. JANSEV
Avatar billede vejmand Juniormester
23. januar 2008 - 00:08 #4
Okay, godt du fik det fikset.  :-)
Send selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer, så er spørgsmålet rigtig lukket.