Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Access til Inetpub was denied på IIS 7.0

Hey

Jeg har lige fået indstalleret IIS 7.0 og har nu overført alle filerne fra den anden server.. men når jeg så vil ændre asp filerne i dreamweaver og vil gemme kommer et vindue op:

"Access to ...Inetpub/wwwroot.. was denied"

Hvorfor dog det? der er kun én bruger på computeren, som derfor må være administrator. Og jeg kan også kopier filer til og fra mapperne, men bar ikke gemme fra programmer :S
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 19:48 #1
Never mind.. Gik ind i sikkerheds indstillingerne for mappen og gav alt fuld adgang
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. januar 2008 - 19:52 #2
Normalt tilgår Browseren IIS mapperne med brugeren IISUser_servernavn og det er denne der skal have rettigheder til web mapperne. Det at give alle fulde rettigheder virker, men er ikke det smarteste sådan rent sikkerhedsmæssigt