Avatar billede harnbjerg Nybegynder
20. januar 2008 - 11:05 Der er 3 kommentarer

Ændre startsiden i firefox 2.0.0.10

Hvordan ændrer jeg startsiden på firefox. Styresystem suse 10.3. under funktioner har jeg: Søgning,downloads,tilføjelser,fehkkonsol,DOM inspektør,sideoplysninger,fjern private oplysninger. MEN INGEN INDSTILLINGER.

Hvordan gør jeg så.

Venlig hilsen

Harnbjerg
Avatar billede w13 Novice
20. januar 2008 - 11:17 #1
I min engelske version hedder det Tools --> Options
Avatar billede double-g Juniormester
20. januar 2008 - 11:30 #2
I Linux versionerne ligger det ikke under funktioner. Der hedder det :

- Rediger -> præferencer ->
Avatar billede lx2ba Novice
20. januar 2008 - 15:21 #3
W13 > Harenbjerg siger jo netop, at han IKKE har INDSTILLINGER (=options i engelsk udgave)
Det lyder mærkeligt, tror du ikke, at du skal tage en geninstallation, for det kan da ikke passe, at INDSTILLINGER er "faldet ud" af menuen FUNKTIONER  :<)