Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
20. januar 2008 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oblivion fryser!

Hej eksperter... Jeg har lige købt spillet: Elder Scrolls IV Oblivion. Efter installasionen åbner jeg programmet, og trykker "New" så loader den spillet næsten helt igennem. og så fryser den.

Mit sys:
Pentium 4 2.4 ghz Processor
1022 mb ram
Radeon 250 128mb. grafik
xp professional SP2
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
20. januar 2008 - 10:57 #1
Nogen ide om hvad mit problem kan være?
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
20. januar 2008 - 16:54 #2
En af mine venner havde samme problem med sin spritnye Dell computer. Vi fik det aldrig løst, men det var noget helt galt med den pc han fik. Du skulle vel aldrig være den heldige ejer af en Dell? :-)
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
16. marts 2008 - 15:56 #3
Nej, en IBM
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. april 2008 - 22:11 #4
Jeg har fundet løsningen selv, jeg downloadede bare nogle filer til at spille det på ældre maskiner, og det virkede:)
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
11. april 2008 - 08:38 #5
Kan du ikke henvise til de filer? Så bliver andre med samme problem glade.
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
11. april 2008 - 14:05 #6