Avatar billede amberlight Nybegynder
19. januar 2008 - 13:34 Der er 2 kommentarer

Nyt navn til smukbutik

Hej Foreslag søges

For 2 år siden oprettede vi webshoppen smukbutik, med henblik på salg af brugskunst, vi har nu taget valg og vil fremover kun sælge keramik. Vi har tænkt på lavet keramikladen men er usikker
på om det virker professionelt og tillidsvækkende.

Vi har også tænkt på navnet Kamika som firmanavn måske også
kan bruges ved salg i udlandet.

Håber på respons fra jer på de 2 navne eller foreslag til et
3 navn

De venligste hilsner

Per Kristensen
Avatar billede ujakob Nybegynder
21. januar 2008 - 09:25 #1
Jeg vil vælge Kamika, da det virker mere professionelt
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
12. februar 2008 - 20:51 #2
jeg vil sige kamika.. det lyder godt og det lyder som et firma/bukit som har tjek på det hele... ( ellers ingen forslag )