Avatar billede kakster Nybegynder
18. januar 2008 - 11:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE 7.0 og ftp

Hey

Er det muligt at bruger internet explorer 7.0 som ftp-program ligesom der er i 6.0 i stedet for man skal til at åbne den via explorer.exe?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 11:12 #1
har du prøvet ?

ftp://brugernavn:password@domain:(evt)port
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. januar 2008 - 11:23 #2
Nej, det er ikke muligt. Du kan kun bruge den til at få vist en liste over filer med links til at hente dem.

Der er et menupunkt i en af menuerne der lader dig åbne FTP-stedet i explorer.exe når du har det vist i IE, så du ikke skal til at taste adresse, m.v. ind igen - men generelt vil jeg nu foretrække en egentlig FTP-klient, såom Filezilla.
Avatar billede kakster Nybegynder
18. januar 2008 - 11:56 #3
jep det har jeg prøvet.

kan man ikke lave noget om nogen steder så som i registreringsdatabasen.
Avatar billede kakster Nybegynder
18. januar 2008 - 12:07 #4
@pidgeot bruger også normalt ftp-programmer. det er fordi jeg har et script der bruger den indbyggede ftp-funktion.
Avatar billede jens_peter Nybegynder
06. marts 2008 - 09:54 #5
Det var netop noget jeg fandt ud af, da jeg opgraderede til IE 7, ftp virker ikke, så overvej om du skal genanskaffe IE 6 og bruge den til ftp.
Avatar billede kakster Nybegynder
07. marts 2008 - 09:40 #6
jo det ender det nok med.