Avatar billede landmark Nybegynder
14. juni 2001 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kalender

er der nogen som kender til et simpelt kalendersystem som gør at man på f.eks. på 4 arbejdsstationer, enkelt kan skrive og opdatere i kalenderen så alle kan se det...
Avatar billede fomse Nybegynder
14. juni 2001 - 14:30 #1
Jeg tror ikke det kan gøres simpelt!!! Jeg tror du skal ud i noget ASP noget....

Fomse:-)
Avatar billede djarnis Nybegynder
14. juni 2001 - 14:36 #2
Ja, den bedste løsning ville nok være en asp eller php løsning ... Tjek evt. Netcoders.dk - der er nok et kalender-eksempel du kan få ideer fra ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. juni 2001 - 15:48 #3
Den facilitet er en del af lotus-notes. og MS har vist også kopieret den i nyere versioner af outlook.

det simpleste er vel en fælles kaleder hos Yahoo. Som i allesammen har samme kodeord og password til. (ikke specielt hi-tek. men det virker fint:)

mvh JakobA
Avatar billede landmark Nybegynder
14. juni 2001 - 16:39 #4
Yahoo!!! og leve enkeltheden... Det er da simpelthen lige det vi har brug for!! :-)  det viser sig desuden at man kan logge 4 arbejdsstationer på samtidig med samme brugernavn :-) tak for hintet

Hilsen Landmark