Avatar billede jan2001 Nybegynder
15. januar 2008 - 21:53 Der er 2 kommentarer

sortere på kolonne

Jeg bruger en listview med tre kolonner. Den er indstillet til at sorterer i properties. Jeg kan se den sorterer efter første kolonne. Kan det lade sig gøre at sætte den til at sorterer efter en af de andre kolonner?
Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
16. januar 2008 - 14:25 #1
Jeg går udfra at du henter dine ting fra en DataBase
Hvis du bruger Visual Studio kan du få den til at SORT BY [TabelNavn] THEN BY [TabelNAvn2]...

du kan gøre det fra din accessdatasource hvis du henter fra database
Avatar billede jan2001 Nybegynder
20. marts 2008 - 19:12 #2
Jeg hentede mine ting fra en tekstfil. Nu har jeg også lært at bruge database, så det kunne gøre tingene nemmere.
Men læg gerne et svar.