Avatar billede mandenmedplanen Nybegynder
11. januar 2008 - 23:58 Der er 2 kommentarer

Automatisk mailPrint system

Hej...

Jeg skal bruge et system der automatisk printer mails ud når de kommer ind i indbakken.... Jeg koder selv ASP.NET og C#, men har ingen anelse om hvorledes dette kan lade sig gøre...

Er det nødvendigt at lave et .exe eller kan det gøres med C# ???

Man kan købe programmet på nettet, men jeg ønsker selv at udvikle det - nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede ecentralen Nybegynder
12. januar 2008 - 11:31 #1
Hej
Det kan lade sige gøre.

http://www.ecentralen.dk/java.html kan du læse om alle 'teknologierne', som skal bruges, hvis du vil konstruere systemet i Java (jeg har brugt alle i tidligere projekter). Man kan også skrive programmet i C#.

Du kan evt. få printet ud i pdf-filer.

Kontakt: http://www.ecentralen.dk/kontakt.html
Avatar billede fxj Juniormester
12. januar 2008 - 21:41 #2
Hvis du bruger Outlook kan det også løses ved hjælp af guiden 'regler', som ligger i menuen funktioner
Du kan så samtidig selektere på alle andre mulige indstillinger:
- bestemt modtager
- bestemt emne
- prioritet
osv