Avatar billede ebizz Nybegynder
11. januar 2008 - 10:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HusHoldningen.dk - rettelser i Admin-system

Hej med jer,

Vi har en fungerende site på www.husholdningen.dk, hvor der skal rettes nogle ting i DB + Admin system.

Jeg leder efter en som kan hjælpe mig HURTIGT, men som også kan være tilknyttet løbende til mindre rettelser i backend.

Ring eller skriv til mig på andreas@husholdningen.dk for yderligere information.

Tak!

Andreas Hensen, tlf.: 28192929
Avatar billede Jensen DK Novice
11. januar 2008 - 14:00 #1
http://www.eksperten.dk/spm/814085
Du må ikke have 2 ens åbne spørgsmål samtidig, du mangler at acceptere dit svar før der lukkes.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2008 - 00:09 #2
hej vi snakkede i telefon sammen idag, og du skulle vende tilbage, men jeg har ikke fået givet dig min mail, tror jeg. Den er thomashygum@gmail.com
Avatar billede ebizz Nybegynder
12. januar 2008 - 09:35 #3
Begge>> Sæt lige ind som svar, så accepterer jeg med lige fordeling af point.

Thomas>> Tak for mail, jeg skriver!

Slibidor>> Det er korrekt, tak!

God weekend til alle :)
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2008 - 09:47 #4
Her er mit svar
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2008 - 15:03 #5
Kan du ikke bare selv lægge et svar og så acceptere det?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2008 - 17:02 #6
Nu skulle det være et svar.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2008 - 17:57 #7
Avatar billede ebizz Nybegynder
14. januar 2008 - 08:39 #8
slibidor>> Du har da vidst meget travlt med at komme med gode råd. Det er fint at hjælpe, men pas på det ikke bliver for meget og har modsat effekt :)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2008 - 10:17 #9
Det var bare en høflig indformation, der er mange der ikke ved hvordan man lukker et svar.