Avatar billede cybles Nybegynder
10. januar 2008 - 18:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AD spørgsmål vedr: deaktiverede elementer i MS Office

Hej med jer, når jeg logger ind på min Windows XP i vores firma domæne har MS Office deaktiverede nogle elementer jeg har brug for. Det betyder at jeg selv skal gå ind følgende sted og aktiver dem igen !

Åbner word / om word / hjælp / Deaktiverede elementer

Kan dette iKke gøreS gennem AD således at jeg og andre ikke skal lave dette manuelt???
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 2008 - 12:39 #1
Har selv løst det.
Avatar billede dryson Nybegynder
08. januar 2009 - 15:39 #2
Hej Cybles,

Jeg er på jagt efter en brugbar løsning, hvor jeg enten kan slå Office-funktionen 'Deaktiverede elementer' helt fra eller lave en exception i en GPO der specifikt tillader en given komponent uanset hvor meget Office har lyst til at deaktivere den. Vi har en lortekomponent plugget ind i Office som vi ikke kan slippe for, og som konstant bliver deaktiveret hos brugerne.

Har du en clue til os ?

Jeg opretter gerne en ny sag og sætter point på højkant, hvis det kan hjælpe dig...

Mvh.

Dryson
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester