Avatar billede ernsta Nybegynder
14. juni 2001 - 08:01 Der er 2 kommentarer

Besked til et forum

Jeg er ofte inde på et spilleforum og ønsker tit at give en kommentar til det jeg læser - Skriver jeg et kort svar,bliver det som regel optaget - men skriver jeg et meget langt svar,der tager nogen tid - vil beskeden ikke optages,og alt arbejdet er spildt - hvad er der galt ? Jeg har prøvet at slette midlertidige internetfiler og det hjælper ikke - Min computer har en 7oo mhz Athlon proccesor og der er masser af plads på harddisken.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 08:41 #1
Det er nok den forkerte kategori du har oprettet dette spørgsmål i.
Avatar billede spectual Nybegynder
14. juni 2001 - 09:22 #2
uanset hvad er det yderst uklart hvad du snakker om.