Avatar billede darrich Novice
09. januar 2008 - 22:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

IE 7 arranger foretrukne

Er der en måde, hvor man kan slippe for at hele strukturen er foldet ud, og man i stedet for som i ældre versioner, kan klikke på et plus og folde en enkelt mappe ud?

Jeg har rigtig mange foretrukne, og det er meget uoverskueligt med den nye præsentation med hele strukturen folde ud, uden mulighed for at folde den sammen.
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. januar 2008 - 09:20 #1
Bare arrangér dem i mapper, så skulle du gerne få det du ønsker...

mvh.
madshammer
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 13:57 #2
De er arrangeret i mapper.
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 13:58 #3
I IE7 ser det ikke længere ud som i IE6.
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. januar 2008 - 14:38 #4
I min IE7 er mapperne collapsed, og så kan man trykke på dem så de folder sig ud...

Må jeg prøve at se et screenshot af din?
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 16:36 #5
Var lidt hurtig til at oprette i frustration. Så lige lidt præcisering.

Det er når jeg anvender funktionen "føj til favoritter" og skal vælge mappe
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. januar 2008 - 16:42 #6
Så tror jeg ikke jeg forstår spørgsmålet. Under Tilføj Favoritter (Ctrl+D) er der kun angivet mapper, ingen links...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 16:50 #7
Jeg er heller ikke helt med, et screenshot ville være dejligt......
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 21:09 #8
Ja, I har ret i det kun mapper, men de kan ikke foldes sammen.

http://www.jrit.dk/nwn2/tilfoej.jpg
Der er 6-7 sider, når man scroller, da jeg har rigtig mange mapper med links.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 21:19 #9
I min IE7 virker det således:
Hvis jeg klikker på mapperne, foldes mappen sammen.
Næste gang favoritter åbnes, er mapperne foldet sammen.

De kan nu åbnes igen ved at klikke på de enkelte mapper.

Altså, favoritter åbnes med samme visning som den lukkes.
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2008 - 22:36 #10
Det kan jeg ikke i min. Klikker jeg på en mappe vælger den bare den mappe.

Min er version 7.0.5730.11
Hvad er din?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 22:42 #11
Samme version her.

Hvis du f.eks. klikker på mappen "Musik", kan du så ikke lukke den?
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. januar 2008 - 14:04 #12
Vejmand, jeg ved ikke om du har læst det, men "Det er når jeg anvender funktionen "føj til favoritter" og skal vælge mappe"

Jeg kan godt se hvad du mener, og jeg tror ikke der er noget at gøre ved det, darrich.
Avatar billede darrich Novice
11. januar 2008 - 16:15 #13
Vejmand: Det er stadig "føj til favoritter" vi snakker.
Nej, så bliver den bare valgt som den mappe man så vil tilføje link i.

Madshammer: Surt, hvis det er tilfældet at MS har implementeret en ny feature til gene for folk med mange mapper og links.
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. januar 2008 - 16:56 #14
Jah, ingen er perfekte - ikke en gang microsoft. ;) ... men jeg kan ikke definitivt afvise at der er en eller anden måde det kan gøres på... jeg har bare svært ved at forestille mig det.
Avatar billede darrich Novice
13. januar 2008 - 20:51 #15
lader ikke til jeg får det løst.
Smid et svar så i kan dele pointene, som tak for indsatsen :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. januar 2008 - 21:27 #16
Jeg springer over.  :-)
Avatar billede darrich Novice
21. januar 2008 - 14:17 #17
Lukker