Avatar billede grippen Nybegynder
06. januar 2008 - 23:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

syntax error

Hey...

Nu har mit script irreteret mig længe. For den her Error hver gang (syntax error, unexpected ';'), og kan ik se hvor fejlen skulle ligge, kan i hjælpe ?

mysql_query("INSERT INTO profiler (brugernavn, kodeord, profilbillede, navn, klasse, day, month, year, medlemaf, city, partnerstatus, profiltekst, tilmeldt, ip)
    VALUES ('$_POST[brugernavn]','$kodeord','$profilbillede','$_POST[navn]','$_POST[klasse]','$_POST[day]',
    '$_POST[month]','$_POST[year]','$_POST[medlemaf]','$_POST[city]','$_POST[partnerstatus]','$_POST[profiltekst]','$tilmeldt','$ip')";
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2008 - 23:46 #1
Som jeg lige kan se mangler du en )

mysql_query("INSERT INTO profiler (brugernavn, kodeord, profilbillede, navn, klasse, day, month, year, medlemaf, city, partnerstatus, profiltekst, tilmeldt, ip)
VALUES ('$_POST[brugernavn]','$kodeord','$profilbillede','$_POST[navn]','$_POST[klasse]','$_POST[day]','$_POST[month]','$_POST[year]','$_POST[medlemaf]','$_POST[city]','$_POST[partnerstatus]','$_POST[profiltekst]','$tilmeldt','$ip')");
Avatar billede grippen Nybegynder
06. januar 2008 - 23:58 #2
ved ik lige hvorfor den ik fik det sidste med:  '$tilmeldt','$ip')";
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:10 #3
Du mangler stadig en ) efter det sidste "

Du bruger sikkert Mozilla Firefox, den fucker de lange "ord", hvis du kigger med IE ser det bedre ud.
Avatar billede grippen Nybegynder
07. januar 2008 - 00:22 #4
Jeps bruger FF ;)...
Men tak for hjælpen ;)

Smider du et svar
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:31 #5
Ja, hvis det virkede så vil jeg da gerne
Avatar billede grippen Nybegynder
07. januar 2008 - 00:38 #6
det gjorde det :D
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:39 #7
Takker for point