Avatar billede Syska Mester
05. januar 2008 - 02:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad for en knap der kaldte min PopupControlExtender

Hej,

Jeg har et panel med alle min farver i ... ( 216 stk ) som et min colorpalette ... som popper frem med en PopupControlExtender via AJAX Control Toolkit ...

De er alle sat til nogle labels som har farve efter hvad der er valgt ...

Hvordan laves det nemmest ? Der skal være postback til serveren da værdien skal gemmes i en database ... ved postback ... så derfor skal jeg vide hvilken farve der blev trykket på ...

Jeg er selv lige tom for ideer om hvordan det lige kan løses på den bedste måde ... og selv mindst krævende af process kræft ... dvs helst ikke 20 color palette's ...

Brug for mere info ... please ask ... :-)

Har selv tænkt på ideen med en radio button list som så blev aktiv når man trykkede ... det kunne jo laves med javascript ... men er det bedste mulighed ?

// ouT
Avatar billede Syska Mester
05. januar 2008 - 18:26 #1
Hvis der er nogen der læser det her overhovedet ...

Mangler der oplysninger? eller ?

Andre måder det kan laves på modtages også gerne ... hvis det er for svært gives der også gerne flere point ... mente bare det var min hjerne i går der ikke lige tænkte helt klart ... men det kan selvf godt ske det ikke er så nemt alligevel ... :-)

// ouT
Avatar billede Syska Mester
05. januar 2008 - 18:41 #2
lukker ...

Oprettet her med bedre beskrivelse:
http://www.eksperten.dk/spm/813142