Avatar billede rrm Nybegynder
04. januar 2008 - 13:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brug af WebRequest objektet

Hvis man bruger WebRequest til at forespørge om en url, hvornår er det så sikkeret at bruge egenskaberne i WebResponsen??? Lige når kaldet afslutter eller???
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2008 - 15:12 #1
HTTP requesten udfoeres naar du kalder GetResponse for at faa dit WebResponse objekt.

Saa alle egenskaber boer vaere der naar du har objektet.
Avatar billede rrm Nybegynder
04. januar 2008 - 21:54 #2
ok, har haft lidt problemer med det i dot net. I følge firefox developer plugin sender serveren contenttype og contentlength headerne, men i dot net får jeg ingen og 0 i contentlength. Noget du har hørt om???
Avatar billede rrm Nybegynder
04. januar 2008 - 21:55 #3
Skal dig nævnes at det ikke er alle sider hvor fænomentet oplevet nogle sider kommer de to headers fint med...
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2008 - 02:16 #4
Der er formentligt optional d.v.s. at serveren ikke behøver sende dem.
Avatar billede rrm Nybegynder
18. januar 2008 - 23:23 #5
tja, men så vidt jeg har ved sender serveren altid disse headers, serveren er selvudviklet. Kan der være så meget forskel på firefox og så dotnet???
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2008 - 04:18 #6
Hvis serveren altid sender dem bør de også være i WebResponse.

Har du checket med et sniffer tool hvad der faktisk bliver sendt ?
Avatar billede rrm Nybegynder
19. januar 2008 - 10:30 #7
Det vil jeg prøve, næste gang jeg kommer på job...
Avatar billede arne_v Ekspert
06. april 2008 - 06:25 #8
all set ?
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juli 2008 - 01:42 #9
??
Avatar billede rrm Nybegynder
27. august 2008 - 22:38 #10
Mange tak for hjælpen (beklager det lidt sene svar...)