Avatar billede charliee Praktikant
01. januar 2008 - 10:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Andre skrifttyper

hej
jeg ved ikke helt præcis, hvor jeg lige skulle sætte det her spørgsmål ind, men nu bliver det altså her :D
Når jeg redigere nogle billeder(det gør jeg i photofiltre) kunne jeg godt tænke mig at jeg nogle gange have nogle andre skrifttyper end lige dem som er som standart, men hvordan er det så lige at jeg får dem "ind i programmet" så jeg kan bruge dem?
Jeg kan godt finde nogle på nettet, men jeg ved ikke, hvor jeg skal gemme dem henne :/
Er det også muligt at få nogle andre skrifttyper til eks. Front Page?
på forhånd tak :)
Avatar billede eld Nybegynder
01. januar 2008 - 17:29 #1
C:\Windows\Fonts ?
Hvis du smider dem der - eller installerer dem via kontrolpanelet/fonts - så bør de blive loaded automatisk i samtlige programmer....
Avatar billede charliee Praktikant
01. januar 2008 - 18:48 #2
mange tak :D Det virker :)