Avatar billede halle123 Nybegynder
30. december 2007 - 13:20 Der er 12 kommentarer

Ny PC ! Men kan den følge med de nye spil .

Goddag Jer da gad bruge tid på det her spørgsmål :)

Landet ligger sådan at jeg skal til at have en ny computer .
Og da jeg gerne vil have fat i en med nogle muskler der kan spille de nyere spil ( skal bruges til gaming ! KUN gaming næsten ) Men jeg har fundet den her computer til en rimelig pris og vidst nok okay god . Men jeg er ikke en ekspert inde for PC som jer så vil spørge jer til råds, kan denne computer køre det jeg vil have den til !

NUMMER 1) ( Den Dyreste )

AM2 Athlon64 5000 X2
2GB DDR2 PC5400 Ram
400GB Harddisk 7200rpm
ASUS M2N-E SLI
512MB GeForce 8800GT
10/100Mbit Netkort
4xUSB Porte
5.1 CH Lydkort
NZXT Apollo Steel Silver Kabinet
48x16x DVD Drev

Siden jeg ikke har vildt mange penge gad jeg OFC også spare så viser lige endnu en computer jeg har tænkt på bare lige 1000 kr. billigere eller noget, så vis den er god nok så skriv også det !

NUMMER 2 ) ( Den Billigste )

Intel Core 2 Duo E4500 2.0GHz    2GB DDR2 PC5400 Ram
250GB Harddisk 7200rpm
Gigabyte GA-G31MX-S2
512MB GeForce 8600GTS
7.1 CH Lydkort
10/100Mbit Netkort
4xUSB Porte
NZXT Apollo Steel Blue Kabinet
48x16x DVD Drev

- De spil jeg gerne vil køre er :

BF2142
BF2
WoW - Wrath of the lich king
Warhammer online : Age of reckoning
Bioshock
COD4
Måske GoW
Evt. Crysis (vis den kan køre det :P, men behøves den dog ikke )

Og self. nogle andre lidt nyere spil .

(Spillene må gerne spilles i LOW og MEDIUM settings vis det kun er det den kan klare )

Håber i kan hjælpe mig . !
Avatar billede kfz Nybegynder
30. december 2007 - 14:23 #1
den første computer har et noget kraftigere grafikkort, hvilket klart er det vigtigste når det kommer til spil.
Avatar billede exii Nybegynder
30. december 2007 - 17:03 #2
HELT KLART DEN FØRSTE!!!

1) Bedre Grafikkort
2) Mere Plads
3) Bedre Bundkort

Så helt klart den første :)

PS. Nr.2 PC har en "ikke så god" processor.. Det kan godt være at den hedder Core2Duo men den er kun på 2.0 GHz og det er ikke fremtidssikret.
Nr.1 PC har heller ikke en "up-to-date" processor, men jeg synes at den er bedre.
Avatar billede halle123 Nybegynder
30. december 2007 - 17:16 #3
Men kan den køre de nyere spil ?
Avatar billede kfz Nybegynder
31. december 2007 - 00:03 #4
ja det kan den, 8800 GT er blandt de bedste kort på markedet, og 2 GB skulle også kunne klare de fleste spil på XP. med Vista kan det nok betale sig at opgradere efterfølgende med 2 GB ram mere(kan gøres for under 500 kr)
Avatar billede exii Nybegynder
02. januar 2008 - 14:14 #5
Men husk hvis du skal have 4 GB så skal du være sikker på at styresystemet er 64-bit og ikke 32-bit, for så understøtter det ikke 4 gb.
Avatar billede squazz Novice
02. januar 2008 - 18:59 #6
Understøtter alle Vista ikke 4Gb?
Mener da kun det er Xp og derunder som ikke understøtter over 3 Gb?

Og for at bekræfte jer andre, vil jeg også sige at du skal vælge den første...

(Det kunne godt ligne at disse systemer kommer fra www.fcomputer.dk)
Avatar billede kfz Nybegynder
02. januar 2008 - 23:15 #7
det er kun 64 bit udgaven der understøtter 4 GB og derover.
Avatar billede squazz Novice
03. januar 2008 - 14:59 #8
Det var jeg så ikke klar over, man lærer noget nyt hver dag
Avatar billede exii Nybegynder
04. januar 2008 - 15:36 #9
:D
Kender det godt
:D
Avatar billede squazz Novice
09. januar 2008 - 09:32 #10
Skal vi tilbage til topic?
Avatar billede kfz Nybegynder
09. januar 2008 - 22:36 #11
det kræver jo efterhånden noget respons fra halle123.
Avatar billede squazz Novice
16. februar 2008 - 17:24 #12
Som jeg ikke tror du får M8 ;)