Avatar billede lejla Nybegynder
13. juni 2001 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ms 6159 med indbygget grafik kort... mulighed for nyt?

Hej..

jeg har et ms 6159 bundkort med indbygget grafik kort (http://lhd.datapower.com/db/dispproduct.php3?DISP?923)

Er der mulighed for at købe evt. et tnt2 eller geforce pci (der er ikke agp port) og så bruge det i stedet???
Avatar billede lejla Nybegynder
13. juni 2001 - 16:02 #1
Avatar billede parazite Nybegynder
13. juni 2001 - 16:04 #2
Ja, det kan du sagtens. Dog skal du lige en tur i BIOS og slå onboard-grafikkortet fra, hvis motherboardet ikke selv opfatter det nye kort og bruger det i stedet.
Avatar billede zhark Nybegynder
13. juni 2001 - 16:33 #3
Tænk på det næste gang du køber PC/Mobo... man spare i første omgang ved de sammenbyggede, men har derefter kun ærgelser/besvær!
Avatar billede lejla Nybegynder
13. juni 2001 - 16:37 #4
hehe det er egentligt ikke min comp men min fætters.. en færdig samlet compaq... feeed comp... lol

men tak :)