Avatar billede perlie Nybegynder
29. december 2007 - 00:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SpamFighter alternativ?

Jeg fik 50-150 spammails om dagen, og installerede spamfighters. Men jeg søger nu et gratis alternativ.

Findes der er alternativ som tager SPAM, men IKKE stopper kommercielle mails, f.eks kviteringer fra CBB?

Evt et filter med egen mappe så jeg kan se hvad den har sorteret fra.

1000 TAK!!!

Lidt galle:
De er begyndt at klistre en footer på i bunden, så alle venner kan se "Han har ikke betalt sin SpamFighter", ret nederen når det virker så fint i starten.

- en klassiker man har kun mulighed for at installere "pro" udgaven til at starte med, men finde først ud af hvad standarden indeholder når man har vendt sig til "pro" udgaven. Jeg hader den slags såkaldt gratis udgaver.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
29. december 2007 - 02:04 #1
Du skal whiteliste de mailadresser du ønsker at modtage post fra.
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
29. december 2007 - 02:06 #2
jeg kender desværre ingen gratis alternativer, men af antispamprodukter syntes jeg at GFI og Norton kører optimalt
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2007 - 07:31 #3
Instaler Thunderbird som mail program og dit problem er løst.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2007 - 07:37 #4
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
Her kan du hente programmet, og det kan køre sideløbende med dit nuværende mail program, dog anbefales at Thunderbird står som standart program.
Der er mange indstillings muligheder i spam filteret, bruger det selv det er bare super.
Avatar billede perlie Nybegynder
29. december 2007 - 11:48 #5
Jeg vil virkeligt gerne prøve thunderbird på sigt, men har alle mails og mapper bygget op i outlook.

Findes der et freeware spamfilter alternativ er virker med outlook?

Thunderbirds så kanon ud, men vil gerne have mine gamle mails med over.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2007 - 13:08 #6
Dem impotere du bare.
Avatar billede perlie Nybegynder
30. december 2007 - 16:47 #7
1000 tak!!
Avatar billede Jensen DK Novice
31. december 2007 - 06:35 #8
Held og lykke med Thunderbird
godt nytår.