Avatar billede ingzero Nybegynder
28. december 2007 - 13:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

åbne programmer som er skjulte for mig

Når jeg sætter min labtop i dvale og åbner igen, viser den der er 3 programmer åbne. Men jeg kan ikke se hvilke programmer det er. Hidtil har den ikke vist dette.Der er nogle( 3 stk) programmer som jeg ikke er bevidst om kører og kan derfor ikke lukke dem.De viser sig ikke i nederste linie. Hvor "spør" jeg pc om hvilke programmer er åbne? Kan det være zonealarm, spybot eller andet ? Jeg er begynder. ved meget lidt, men vil gerne lære
Mvh Ingzero
Avatar billede hcma Novice
28. december 2007 - 13:44 #1
luk de programmer ned du vil have lukket -> gå så ind i joblisten  (tast Ctrl + Alt + Del) og kig på de programmer som kører
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 14:06 #2
gå i start-kør-skriv msconfig- tryk enter og se hvilke startprogrammer der ligger under der.
Avatar billede ingzero Nybegynder
29. december 2007 - 01:08 #3
tak . Jeg prøvede begge måder. Det jeg skulle bruge joblisten svar. Jeg har installeret Zone Force Field alarm Beta version. Det ser ud til at der er ForceField session manager - ´normal´kører, men to af den samme  samt ZoneAlarmForcefield. Kan jeg lukke ene forcefiel session manager-´normal´ ned eller er der brug for alle tre? Det ser ud til at programmet kører selv om jeg ikke er på nettet. Har det nogen betydning for det antal mb hvis jeg arbejder med musik programmer el lign. ?
// Ingzero
Avatar billede hcma Novice
29. december 2007 - 09:23 #4
benytter ikke selv Zone Force Field Alarm, men jeg ville da prøve at afinstallere -> geninstallere og se om det ændrer noget ;o)
Det burde IKKE have betydning for dine ram, som nok er det du tænker på :o)
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2007 - 11:37 #5
jeg ville ikke benytte zonealarm. har oplevet for mange gange vanskeligheder.
benytte selv AVG på 6 år.
Avatar billede ingzero Nybegynder
01. januar 2008 - 20:09 #6
tak for svarene. det er hcma svar som virkede og som får points.
mvh Ingzero
Avatar billede ingzero Nybegynder
01. januar 2008 - 20:16 #7
jeg troede at jeg kun ne finde ud af det med at markere et navn og trykke accepter. men jeg tror altså at det er helt forkert . jeg tror jeg er kommet til at give mig selv points. kan jeg få lidt hjælp her.eller er det rigtigt at hcma, du har fået mine point?
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2008 - 20:49 #8
hej - du fik givet dig selv pointene  :o)
du kunne jo lave et såkaldt "pointspørgsmål" til mig, hvilket jeg svarer på o.s.v., hvis du mener jeg har fortjent point.