Avatar billede Slettet bruger
27. december 2007 - 17:09 Der er 11 kommentarer

afvist adgang til mailbox

Efter ændring af password i yahoo, hvor jeg har brugt ø & å, bliver der meddelt: ugyldigt ID eller adgangskode. Da min mailadresse er oprettet under udlansdophold, og jeg ikke har gemt (!!)hverken postnummer eller hemmeligt spørgsmål, er det umuligt at få nyt password. Nu ville jeg gerne have adgang til de adresser der er i denne mailbox, så det er ikke bare at få en ny adresse.Har prøvet med ændre til store bogstaver. Da jeg har modtaget mail hvor jeg kan se at ø,æ og å er omdannet til underlige tegn har jeg forgæves ledt efter disse tegn, for om muligt at bruge dem som erstatning, men...?
Er der nogen der har været ude for det samme , og løst problemet, vil jeg gerne høre om det. Forhånds TAK !
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. december 2007 - 17:20 #1
har du mulighed for at sende de underlige tegn eller kopiere dem?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 17:20 #2
kan man ikke spamme den , ved at prøve flere gange, ...også skal man svare på spørgsmål ..du selv har valgt, og du for et nyt passwordvia en email, du kan bruge til at komme ind på din mailboks..??
-
Blot et bud..O)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 17:12 #3
Hej reinelt. Har lige fået en mail med de tegn der erstatter ø,æ & å:

Du står på vor julehislen liste, men nu kom du jo først
så det bliver
også en duplik.

Du har helt ret i at vi ikke har bjældeklang, kaner og
sne, vel ej
heller på Sierra Nevada for vejret har været vejret
formidabelt

De samme tegn har jeg modtaget i mail fra Museet Luisianna.
????? Bjarne
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 17:22 #4
Hej -bartfreak
Jeg har været så mange gange på den forsvundne mail at det tangerer spam. Problemet er jo at den mail er oprettet for ca. 5 år siden i Spanien og jeg har flyttet mange gange siden. Og da jeg ikke har noget noteret ned m.h.t. de svar der skal være for at få et nyt password, så ser det ud til det bare er forbi med den adgang. Men TAK alligevel.
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. januar 2008 - 13:45 #5
jeg passer godt nytår
Avatar billede hannahcph Nybegynder
11. januar 2008 - 09:44 #6
Hej Bjarne

Jeg har præcis samme problem. Kan pludselig ikke længere komme ind på min yahoo mail. Har haft den i 7 år og brugt den så sent som i foregårs. Men nu kan jeg ikke komme ind på den. Har æ i mit password. Har du fundet en løsning ? P.S er macbruger - er du også det ?

Hannah
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 14:40 #7
Hej Hannah
Nej desværre har jeg ikke fundet en løsning. Men som i ovenstående har jeg modtaget mail hvor der ikke var æ,ø el.å, men underlige tegn. Så sent som i onsdag har jeg modtaget en mail hvor de omtalte bogstaver var erstattet af andre tegn. Ø var > og Æ var `  (Ka' du se det lille tegn?)
Men hvad med dit hemmelige spørgsmål ?...har du også glemt det ? Hvis du ikke har de oplysninger du gav da du etablerede din mailbox, er der intet at gøre. SUK
kogle73
Nej jeg er ikke mac'bruger.
Avatar billede hannahcph Nybegynder
14. januar 2008 - 12:46 #8
Hej kogle73

Mit problem er løst nu. Jeg udfyldte én af yahoos formularer og fik svar. Efter 2 dage var problemet pludselig løst, ved ikke om de har ændret noget generelt eller hvad. Men måske du lige skulle prøve igen ?

Hannahcph
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 12:36 #9
Hej hannahcph
Jeg kunne godt tænke mig at du vil nærmere præcisere hvilken formular du har udfyldt ?
Så hvis du vil være så rar at oplyse mig, vil jeg sige TAK.
Kogle 73
Avatar billede hannahcph Nybegynder
15. januar 2008 - 13:15 #10
Hej Kogle 73

Jeg har stadig æ i mit password, så hvis du ikke lige har prøvet igen, så start med det. Ellers udfyld denne formular på engelsk: http://help.yahoo.com/fast/help/dk/edit/cgi_feedback. I løbet af et par dage vil du få en mail fra Yahoo i din nye mailbox og her skal du udfylde så meget som du kan huske. Jeg kunne heller ikke huske mit challenge question, men skrev bare hvad jeg troede det måske kunne være. Og som sagt pludselig virkede min mail igen - fantastisk !!!!

Held og lykke
Hannahcph
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 00:11 #11
Tak for deltagelse. Slutter