Avatar billede md_craig Nybegynder
27. december 2007 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Connect By Prior vil ikke executes fra VisualStudio (eller .NET)

Jeg har den er Query som fint virker med SQL Developer...

Men jeg kan bare ikke få en OracleCommand til at æde den, bliver ved med at påstå der er invalid characters...

SELECT UNIQUE xt_ref, xt_refid, xt_repid FROM
(  SELECT XTR.REFER as xt_ref, XTR.XTID as xt_id,
XTO.XNAME as xt_refid, XTO.REPOSIT as xt_repid,
XTH.PARRENT as parrent, XTH.CHILDREFER as child_ref
FROM XReferences XTR
INNER JOIN XTable XTO ON XTO.XTID = XTR.XTID
LEFT OUTER JOIN XTree XTH ON XTR.XTID = XTH.PARRENT )
START WITH xt_ref = 3172
CONNECT BY PRIOR child_ref = xt_ref;
Avatar billede pgroen Nybegynder
28. december 2007 - 09:01 #1
Et skud i tågen:
er det det afsluttende semikolon der er problemet?
Avatar billede md_craig Nybegynder
28. december 2007 - 11:37 #2
ok læste lige det her inden jeg tog på arbejde...

Må indrømme jeg tænkte sluder og vrøvl da ; er det jeg altid har lært at være en korrekt afslutning på en SQL...

Men man kan jo ikke afeje ting uden at afprøve dem, og underligt nok mod al min forventning... så var det sQ det der gjorde det...

Kan dog måske se en pointe i at vi ikke kan lide at affyre flere SQL'er i et hug når vi prøver at optaine en reader... men well...

Tak skal du da have :)... og så må du jo lige smide et svar...
Avatar billede pgroen Nybegynder
31. december 2007 - 11:03 #3
"man kan jo ikke affeje ting uden at afprøve dem"

Det ville gøre livet meget nemmere, hvis alle erkendte det :-)

Godt Nytår!