Avatar billede dmg Nybegynder
26. december 2007 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sende links via IE

Hi experts,

Jeg hjaalper en ven med hans computer og af een eller anden aarsag, kan han ikke laangere sende links via outlook fra IE.

Han har disse valg, nor han vaalger "send to":
Blog this page
gmail this page
sms this page

for havde han et valg med outlook. Er der nogen der kan faa dette frem?

Undskyld mit grama :)
Tak for hjaalpen
Avatar billede be_nice Juniormester
27. december 2007 - 13:48 #1
Hej,
Kontroller mailprogram i IE:
--->Funktioner
--->Internetindstillinger
--->Programmer
/Be_Nice
Avatar billede dmg Nybegynder
27. december 2007 - 22:28 #2
Halløjsa,

Så er jeg på dansk tastatur igen :-) det har jeg gjordt og standard er outlook... jeg har også prøvet at ændre dette til noget andet genstarte ie og ændre det tilbage til outlook, genstarte ie og derefter virker det ikke engang... så der må være et andet sted man kan sætte denne instilling.
Foreløbigt tak for hjælpen.
Avatar billede be_nice Juniormester
28. december 2007 - 17:01 #3
I hvilken forbindelse er problemerne opstået? Har din ven installeret et eller andet for nyligt - i så fald kan det hænge sammen med en afkrydsning i et nyt program.
/Be_Nice
Avatar billede dmg Nybegynder
29. december 2007 - 00:03 #4
Jeg har spurgt ham om alle disse spørgsmål og nej... Men det er da også underligt at det er så svært at ændre... Jeg ville tro man kunne customize send to, når man højre klikker i IE, but i guess not then...
Avatar billede dmg Nybegynder
25. august 2010 - 23:00 #5
lukker.
Glemt alt om dette.