Avatar billede thomaxz Nybegynder
24. december 2007 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte digitital camera til pc

Jeg har et Baze BDC-330 Digital Camera det virker sådan set meget godt, men hvergang jeg skal overføre til pc, har jeg problemer med at tislutte det, selv om det bare skulle læge sig som et usb drev ligesom en usb nøgle.

PÅ min xp skal jeg tænde og slukke tusinde gange før den tilføjer sig og det er ikke tilfredsstillende, den skal være der først gang.

på min vista på min bærbare, hvergang jeg slukker kameraet kommer drevet frem, men der er forbindelsen der jo ikke længere.

og de gange hvor det er lykkes på vista har det tage 5 år før den viste drevet.

Men det må da være muligt at tilslutte uden at der skal være så mange problemmer.

nogle der har ngole idér?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. december 2007 - 00:59 #1
Jeg har aldrig hørt om kameramærket - men umiddelbart lyder det jo helt klart som om du har et defekt kamera.

Var det mig, var jeg gået til forhandleren med det samme og havde reklameret...

Hvis du skulle være i en situation hvor det ikke er muligt, er den oplagte mulighed at købe en kortlæser og sætte kortet over i den, når du skal have billeder over...
Avatar billede larsen45 Juniormester
25. december 2007 - 13:52 #2
Jeg ville ikke kun klage over det kamera, jeg vil skifte det helt ud.
Købt dig et Canon kvali kamera her i Januar 2008. det ville du ikke fortryde. Baze har altid været nået billigt skrammel.
Avatar billede kyvsgaard Nybegynder
26. december 2007 - 12:46 #3
Hej
Ville også klage over kameraet...men helt generelt tilslutter jeg aldrig mine kameraer til pc'en. Dels går det for langsomt, når billederne skal den vej igennem og dels er der større risiko for fejl. Jeg sætter altid kortet direkte i kortlæserne i min pc. Har den ikke det, skal du, som Madsen skriver, købe en kortlæser. De er både billige og hurtige. Eksempelvis her http://www.kreativshop.dk/shop/kingston-15in1-kortlaeser-hispeed-usb-p-1466.html til 139,- kr.
Hvis du i øvrigt er glad for kameraet er det noget billigere end at skifte.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
28. marts 2008 - 16:57 #4
ok.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
13. september 2009 - 18:44 #5
Lukker.