Avatar billede ipbirk Nybegynder
24. december 2007 - 13:39 Der er 4 kommentarer

Soltek driver

Hej
Er der nogen der kan hjælpe, jeg har formatteret en harddisk og skal bruge driver til bundkort, jeg har ingen cd'er og må derfor se om jeg kan finde det på nettet. Mit bundkort iflg. Everest er:" Soltek sl-63A/67EB/67Z
Motherboard chipset: " Intel 82440B/ZX

Det er en ældre maskine som børnebørnene bruger til at spille lidt på.
Hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive glad.
Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori, men jeg prøver
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. december 2007 - 14:39 #1
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp  denne side kan måske hjælpe dig.
jeg kunne heller ikke få kontakt med soltek hjemmeside. jeg tror de er gået konkurs.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. december 2007 - 16:14 #2
glem den side jeg har sendt dig. jeg har prøvet intels hjemmeside uden resultat
drivers com også prøvet uden held
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. december 2007 - 16:22 #3
jeg opgiver p.t. er udgået for ideer  god jul til dig og børnebørnene
Avatar billede fromsej Praktikant
25. december 2007 - 11:53 #4
Den her er det tætteste jeg kommer, det skulle være den rigtige.
http://www.gigabyte.co.nz/Support/Motherboard/Driver_DownloadFile.aspx?FileType=Driver&FileID=710