Avatar billede durany Nybegynder
23. december 2007 - 23:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

gode lydprogrammer

Hej

Findes der nogle gode optagelsesprogrammer.

Kravene er

mulighed for små redigering af lyden  fx bass ekko og skarphed m.m.

gratis

brugervenligt!

tak
24. december 2007 - 00:19 #1
24. december 2007 - 00:22 #2
Forsigtig forespørgsel -> http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=durany&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - hvis du SELV følger op _kan_ det jo være at folk vil hjælpe dig en anden gang. Eller er dette (også) spild af tid ?
Avatar billede durany Nybegynder
25. december 2007 - 20:20 #3
Jeg følger som sagt op  men nogle gange er der ikke blevet svaret og vil nødig suge pointene selv. Tak for rådet ellers. Jeg venter lidt til hvis der kommer flere bud og ellers må du godt smide et svar.
25. december 2007 - 21:09 #4
Eksempelvis -> http://www.eksperten.dk/spm/759299 - Check lige den ???
25. december 2007 - 21:10 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)
19. februar 2008 - 20:03 #6
Ping [2]...
Avatar billede osborne Nybegynder
30. april 2008 - 03:32 #7
Avatar billede osborne Nybegynder
01. maj 2008 - 12:45 #8
Var det noget?
Avatar billede osborne Nybegynder
05. december 2009 - 10:11 #9
Tak for point. Jeg har anvendt Sony programmer til lyd og videoredigering tidligere, og det er rigtig godt og nemt at bruge ifht. konkurrenterne - og selv om det ikke er helt gratis så er det typisk til at købe for en rimelig penge.