Avatar billede nipu Nybegynder
21. december 2007 - 23:00 Der er 3 kommentarer

Problemer med CPU køler

Jeg har købt en Noctua NH-U12F. Men den passer ikke til mit Gigabyte Ga-8anxp-d bundkort. Jeg ved at man kan købe en mindre model Noctua NH-U9F, men er ikke sikker på at den passer. Har bare læst og hørt at Noctua i øjeblikket er bedst. Nogle forslag til hvad jeg skal gøre?
Avatar billede madshammer Nybegynder
22. december 2007 - 13:17 #1
Hvordan passer det ikke? I skruehullerne? Det skulle passe.
Er du sikker på at du monterer den med det rigtige beslag?

mvh.
madshammer
Avatar billede nipu Nybegynder
22. december 2007 - 15:12 #2
nej nej, det er ikke problemet det er fordi den er for stor :P, altså bredden af køleren
Avatar billede madshammer Nybegynder
22. december 2007 - 21:50 #3
Altså, der sidder et grafikkort, eller en psu eller noget i vejen, eller hvad?

Du kan jo måle hvor meget plads du har. Dimensionerne er jo opgivet når du køber blæseren.