Avatar billede bruger2004 Nybegynder
21. december 2007 - 12:58 Der er 1 løsning

Microsoft Fax Service Auto-Svar

Hej alle sammen,

Jeg sidder med en server som har kørt Microsoft Fax Service og virket 100% som jeg gerne vil have den til igen.
Det er samme hardware, grunden til det nu ikke virker er måske noget indstilling som jeg har glemt jeg lavede første gang.
Problemet er opstået ved at jeg har formateret serveren og kørt den op forfra, pga. system fejl.

Alt andet virker men dette er et stadig problem, det sjove er at hvis jeg sætter den til manuel modtagelse og så trykker modtage hver gang så kommer det fint ind...

Kort information omkring opstillingen, Stand-alone server som køre følgende roller:
Windows 2003 R2 Standard 64Bit
Exchange 2007 Standard
Domain Controller
Terminal Services
DHCP
DNS
Print & File server

Hardware og opstilling har ikke noget med problemet at gøre i og med at det virker hvis jeg manuelt modtagere fax, samt at det har virket inden re-formateringen.

Nogen der har et løsnings foreslag, så vil i kunne rede min juleferie :P

Tak....
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
19. februar 2008 - 01:43 #1
lukkes uden løsning... formateret på ny og satte løsningen op endnu engang.