Avatar billede wolstrup Nybegynder
20. december 2007 - 07:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback på freelanceportal

Så er jeg langt om længe ved at være nogenlunde tilfreds med min freelanceportal. Vil meget gerne modtage konstruktiv kritik samt gode råd på såvel koncept, design som funktionalitet.

www.flexer.dk
Avatar billede daquar Nybegynder
17. januar 2008 - 01:53 #1
Den er ikke lavet med os 1024x780'ere for øje ;)

Det er ikke helt klart hvilke freelancere man kan finde når man går ind på siden. Den ser meget ud til at være tilegnet freelanceren, og ikke firmaet der har opgaverne (Man må vel formode at det er firmaet der skal "tiltrækkes"). Var det en ide med en indgang for freelancere, med en relevant "portal" forside, og én for virksomheder?.

Det eneste indtryk man får er Mac'en i toppen, samt listen over de nyeste opgaver, men hvor bredt er udbudet af freelancere egentlig?

Når det gælder freelancere, skulle i måske sørge for at de fleste opgaver der rent faktisk står på forsiden er dem med angivet pris. (I stil med at datingsider har de mest tiltrækkende profiler stående på forsiden).

Teknisk har jeg ingen kommentarer. Det ser ud som om at der er styr på den del.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
17. januar 2008 - 08:01 #2
Tak for dine kommentarer. Den med bredden er vi ved at arbejde på, det er en dum fejl som selvfølgelig skal rettes :)

Kan også kun give dig ret med hensyn til at den henvender sig mere til freelancerne, det er som sådan også meningen. Dog har vi faktisk udfordringer i at få virksomhederne lokket til. Denne del bliver der dog også sat mere fokus på nu.

Vi har siden opstart oplevet en stærk tilstrøm af freelancere, så der er ingen tvivl om at virksomhederne har en rigtig god mulighed for at skabe gode kontakten. Mener dog ikke at antallet er så prangende at vi lige frem vil hoverer med det på forsiden. :) Så jeg ved ikke om du har nogle gode ideer til hvordan man kan vise virksomhederne, at der virkelig er noget at komme efter?
Avatar billede daquar Nybegynder
24. januar 2008 - 10:26 #3
Jeg vil foreslå nogle "testimonials" eller nogle use-cases. Det er selvfølgelig først nogen som virksomhederne vil se efter de allerede har fundet siden, men "undervis" dem lidt i hvad de kan bruge siden til. Hvis jeg var jer ville jeg skæve lidt til "design outpost" som er en, hvis ikke lignende, så nærliggende fætter til jeres side.