Avatar billede xicrow Nybegynder
20. december 2007 - 00:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Presentations boks

Hey eksperter.

Har fumlet lidt rundt med et script, programmeret i JavaScript der minder meget om LightBox, LyteBox, GreyBox, og lignende.

Men jeg har programmeret den helt fra bunden af, og navngivet den PresentationBox (da den er ideel til presentationer), og jeg er meget nysgerrig efter at høre jeres mening.

Som sagt minder den meget om de tilsvarende scripts man kan få fingrende i, men jeg mener dog den har nogle fordele, f.eks er den af en eller anden grund, en del hurtigere til at loade billeder, samt selve rammen om billedet, hvilket kan være et irritationsmoment ved LightBox og lignende, hvis man skal se mange billeder igennem.

Det skal også lige siges at farver, samt en hel del andre instillinger kan ændres ved min PresentationBox, så udseendet er så sandelig ikke noget man kommer til at hænge på :D

På forhånd tak :)

/xicrow
Avatar billede xicrow Nybegynder
20. december 2007 - 00:53 #1
sry... glemte helt linket :P

http://jan.gotmilk.dk/presentation_box_demo/

"Man er jo kun et menneske"

/xicrow
Avatar billede xicrow Nybegynder
20. december 2007 - 01:21 #2
Skal nok lige sige at den endnu ikke er helt færdig, og der mangler stadig nogle små detaljer, samt rettelser, men den giver et godt billede at det færdige projekt.

Indtil videre kan den vise:
- billed filer (jpg, png, gif, bmp)
- flash filer (swf, flv)
- tekst filer (txt)
- pdf dokumenter (pdf)
- websider (locale, eller www)

/xicrow
Avatar billede webbe Nybegynder
20. december 2007 - 07:32 #3
det ser sq godt ud det der - kunne måske godt tænke mig en mere tydelig angivelse af hvordan man lukker den igen - der gik lidt tid (5-10 sekunder) inden jeg lurede at jeg bare skulle klikke uden for indeholdet.

men ellers godt gået ;0)
Avatar billede zombien Juniormester
20. december 2007 - 08:25 #4
har kun en ting at sige... NOICE :)

men tsk tsk, som webbe siger så vil vi gerne se en luk knap :P
Avatar billede xicrow Nybegynder
20. december 2007 - 08:35 #5
Har ændret lidt i indstillingerne, så nu skulle det være til at finde ud af hvordan man lukker boksen igen ;)

/xicrow
Avatar billede zombien Juniormester
20. december 2007 - 09:32 #6
se det pyntede... så det *thumbs up* herfra
Avatar billede xicrow Nybegynder
12. maj 2008 - 20:30 #7
lukker