Avatar billede louiselangbo Nybegynder
19. december 2007 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at designe et banner.. og en hjemmeside måske

Hej med jer..

Ok, så vi trænger seriøst til lidt eksperthjælp herfra - så alle i dygtigt mennesker, må meget gerne komme ud af busken :D

Vi har os en lille hjemmeside, hvor vi hygger enormt meget. Men den er simpelthen bare SÅ grim! Nu har tøserne så fået overdraget domainet, og skal selv få det til at se ordentligt ud.. Men det kan vi jo slet ikke finde ud af - så her kommer i ind!

Det er siden www.hockeyfans.dk, det drejer sig om (ja, jeg sagde jo den var grim!)

Vi vil gerne starte med at få lavet et rigtig fedt banner, som så må danne udgangspunkt for et andet og bedre sidedesign.. Hvis i har forslag til det også, vil det bare være endnu bedre.

Jeg er usikker på, hvad vi i grunden vil have, måske der var nogle kreative mennesker, som kan få det hele sat i gang? Siden er for ikke fanatiske ishockeyfans, som snakker ishockey på tværs af hold tilhørsforhold - der er meget sjov mellem folk - lidt sort humor og så lidt mobning - det hører sig med.. ;) SÅ ved i lidt om hvad der forgår på siden. Farverne på siden bliver sådan lidt kolde - blålige, hvide, grønne måske.. sådan at man tænker på is og skøjter :D Et nyt logo i banneret (udover navnet "Hockeyfans", må gerne afspejle sidens brugere - må gerne være sjovt - måske noget mere end bare en puck el.l...

Jeg ved godt det er meget vagt - men måske der sidder bare et enkelt kreativt menneske, som har fået en god ide?? Ellers så bare stil en masse spørgsmål, så skal jeg forsøge at svare på det..

PS. Sidens nuværende logo med g-strengen og pucken, skal ikke gå igen på en nydesignet side :D
Avatar billede bonedevil Nybegynder
20. december 2007 - 16:58 #1
Heysa..

Vil i betale for et ny design?

BoneDevil
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
20. december 2007 - 17:09 #2
Nej desværre - så havde det jo været nemt nok ;) Det en lille side, uden indtjening og med få brugere.. Det kunne jo godt være, at der sad nogen med for meget tid derude, som ville forære os en julegave ;)
Avatar billede hojben Novice
21. december 2007 - 01:31 #3
Skal I selv kunne opdatere siderne? i så fald vil det være en form for cms system i har brug for som det I har nu.. Hvis I ikke er vant til at sidde og kode html/php vil det være tricky at lave en side til jer..
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
21. december 2007 - 11:25 #4
Vi har fået hjælp andetsteds.. ellers tak :)