Avatar billede superraider Nybegynder
18. december 2007 - 14:25 Der er 1 kommentar

User signup, custom information

Jeg er gået lidt død i at finde en god guide, der kan gøre mig lidt klogere...

Jeg har lavet et login system brugne alle de buildin ting i asp.net, men jeg vil gerne tilføje så når en bruger signer op, så skal han også angive firstname, lastname osv, altså nogle flere informationer. Jeg kan ikke rigtig finde nogle gode sider der forklare lidt omkring hvordan jeg gør det.

Jeg bruger en custom sql 2005 database, og har fået sat det hele op.

Dernæst, om det er mulig at ændre det til at bruge en int istedet for den nye "uniqueidentifier" da jeg ikke rigtig har brug for det?
Avatar billede superraider Nybegynder
18. december 2007 - 15:17 #1
Hvad jeg har kunne læse mig frem til, så tror jeg at jeg skal skrive min egen membership provider,og hvis ikke så lære jeg da lidt aligvel.

Er det mulig at dl source koden fra dem der er default, så jeg måske har lidt at gå ud fra, copy paste noget af det?