Avatar billede mirro Nybegynder
17. december 2007 - 18:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tv out til 16:9, 32" billedrør?

Det billigste kort man kan købe på edbpriser er et asus til 250 kroner inkl. porto...

Men hvor godt vil det virke til 32" 16:9 100 hz billedrørsfjernsyn?

Bruger primært min computer til netbank, email og lidt surfen...
Avatar billede coderdk Praktikant
17. december 2007 - 20:36 #1
Computeroutput på et billedrørs TV ser aldrig godt ud... Du har maksimalt 576-linjer at gøre godt med... Resultatet er bedst med et fladskærms TV såfremt det har 1:1 "pixel mapping"...
Avatar billede mirro Nybegynder
17. december 2007 - 20:43 #2
Det skal heller ikke være supersmart - bare bruges som en måde at tjekke min mail osv nede i stuen :)

Men det bliver måske for gnidret til det kan bruges i praksis ??
Avatar billede coderdk Praktikant
17. december 2007 - 20:47 #3
Du kunne måske køre en meget lav opløsning, og så læse det :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. december 2007 - 20:50 #4
det bliver noget juks at se på..!
ala.. win95.
Men du kan godt se film. Der vil opløsningen være ok at se på.
Men få fat i et andet tv, el. en pc-fladskærm til stuen.
Avatar billede mirro Nybegynder
27. december 2007 - 14:50 #5
Ok, dropper ideen igen...

Har valgt at give mig selv point da der jo ikke kom en løsning på mit "problem"
Avatar billede mirro Nybegynder
27. december 2007 - 14:50 #6
Hovsa...
Avatar billede mirro Nybegynder
27. december 2007 - 14:50 #7
Svar
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 15:01 #8
hvorfor tager du selv point..??
-
Den løsning du vil ha´, er som ovenstående en dårlig ide..!
Så der er ikke en ordetlig løsning på dit problem.!!!
-
Orker næsten ikke at anmelde her...O/
Avatar billede mirro Nybegynder
27. december 2007 - 15:08 #9
Ok,

jeg var bare ved at rydde op i åbne spørgsmål for ikke at have alt for mange der stod som ubesvarede :)

Skal nok huske til en anden gang at bede folk der har kommenteret om at afgive svar istedet så de kan få point...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 15:17 #10
næste gang..???

næ, du giver point til dem som har hjupet dig her..ved at oprette et nyt spm..point til XXX.(gerne flere navne)
Folk sidder her, og hjælper dig helt gratis, og i deres fritid..og måden at sige tak på, er at gi´ point.!!

go´ bagjul..O)