Avatar billede ihtezaz Praktikant
14. december 2007 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hente serverside controler inlejeret i en div

Hej

Jeg har en serverside div, hvis en af de kontroller der er inde i diven, sættes til runat=server, får jeg følgende fejl:

Indholdet af div kan ikke hentes, fordi det ikke er en konstantværdi

grunden til at de skal være serverside, er at jeg selfølgelig gerne vil have value der er i controllerne.

Any help??
Avatar billede mikalj Nybegynder
18. december 2007 - 10:35 #1
En serverside div..?
Mener du et panel?
Avatar billede ihtezaz Praktikant
18. december 2007 - 14:38 #2
jep.
Avatar billede ihtezaz Praktikant
18. december 2007 - 14:38 #3
eller en div med runat=server
Avatar billede mikalj Nybegynder
18. december 2007 - 15:59 #4
Kan du prøve at skrive den kodedel som giver fejlen. Det er ikke lige et problem jeg er stødt på før.
Avatar billede ihtezaz Praktikant
09. februar 2011 - 19:04 #5
lukker