Avatar billede superraider Nybegynder
14. december 2007 - 10:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UserControl, simple eksemple

Det er ikke sådan at der er nogen som har et usercontrol de har lavet i VS 2008, som ikke er så stor, men bare viser lidt af principperne i det. Som ka zippe og op uploade projected som jeg ka kigge lidt på for at lære at lave mine egne.

Tænker på det at lave en usercontrol, lave den til en dll fil til brug på ens sider.

Nu har jeg sidden en dag eller 2 og læst så mange turturials og sider omkring det, og synes bare ikke at finde nogle gode eksempler, så håbede lidt der var nogen der havde et mindre project jeg kunne kigge på og ud fra den se hvordan det virker.

Må gerne være lidt med noget css og sådan i html delen, og nogle parametre og sådan. Behøver ikke være noget avanceret, måske bare en der sætter nogle div boxes sammen med forskellig css formatering.
Avatar billede keysersoze Guru
14. december 2007 - 17:31 #1
det er godt nok ikke 2008 - men medmindre jeg har overset noget er den del af det mere eller mindre det samme, men her et lille eksempel; http://www.dotnetjunkies.com/Article/E1F97CE9-7834-46FA-BED9-866F720AB013.dcik
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2008 - 17:38 #2
lukketid?