Avatar billede kennedk Nybegynder
13. december 2007 - 20:00 Der er 2 kommentarer

ViewState blev ikke indlæst

ViewState blev ikke indlæst. Det kontroltræ, ViewState indlæses i, skal svare til det kontroltræ, der blev brugt til at gemme ViewState under den forrige anmodning. Hvis du f.eks. tilføjer kontrolelementer dynamisk, skal typen og placeringen af de kontrolelementer, der tilføjes under en tilbagesendelse, svare til de kontrolelementer, der blev tilføjet under den første anmodning.

Det er den fejl jeg får. Hvad betyder den?

jeg har en side hvor jeg dynamist loader usercontrols ind i en placeholder via jacascript postback :) Hvordan løses det?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
14. december 2007 - 07:39 #1
EnableViewstate=false i din page top. Måske det kan afhjælpe problemet. Tror fejlen opstår da du loader dine controls via javascript. Ser ud til at de derfor er ukendte og opfattes som noget der er blevet injected. Er der en grund til at du bruger javascript? Har du overvejet bare at skjule dem ved pageload og vise dem ved postback. Alternativt kan du vel også loade dem dynamisk direkte fra din codebehind ved postback.
Avatar billede kennedk Nybegynder
15. december 2007 - 13:55 #2
Min javascript laver et postback som loader controllen