Avatar billede superraider Nybegynder
12. december 2007 - 09:30 Der er 1 kommentar

Visual studio og dropdown med object og events

Jeg har det problem at min visual studio, i den dropdown der er over sourceview kun viser "Client Objects & Events" og ikke "Server..."

Ved ikke om jeg skal enable et eller andet? Jeg har en <form id="form1" runat="server"> på siden, så den give mulighed for at lave onload via dropdown?
Avatar billede superraider Nybegynder
12. december 2007 - 09:49 #1
Problemmet ser ud til at være for mig at jeg bruger masterpage?

[code]
<%@ Master Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeFile="MasterPage.master.cs" Inherits="masterpages_MasterPage" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
    <title>Total Tips 13</title>
    <link href="../css/mainpage.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
    <asp:ContentPlaceHolder id="head" runat="server">
    </asp:ContentPlaceHolder>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <asp:SiteMapDataSource ID="SiteMapDataSource" runat="server"
        StartingNodeUrl="~/Default.aspx" />
<center>
    <table class="mainFrame" cellpadding="0" cellspacing="0">
...
                <asp:ContentPlaceHolder id="ContentPlaceHolder1" runat="server">

                </asp:ContentPlaceHolder>
...
[/code]

Og på min default side som bruger denne master page, der ka jeg ikke tilføje en form med runat server, da fejlen "A page can have only one server-side Form tag." ellers vises.

Jeg er ny i asp.net