Avatar billede loopstudio Nybegynder
12. december 2007 - 01:55 Der er 1 kommentar

Hvorfor kan nogle MP3-filer ikke downloades & fylder 401 bytes?

Jeg har nogle mp3 filer liggende på en win 2003 server og man kan downloade via et asp-program.
Men det underlige er at nogle af filerne tilsynesladende ikke kan downloades, hvor når man klikker "Gem som..." og siger JA i IE til at godkende downlodet, så siger den fejl og at filen ikke er tilgængelig på serveren og at filen kun fylder 401 bytes!

Det er de samme filer den gør det med og den siger samme størrelse på dem alle!
Ret mystisk, jeg har ikke kunnet finde nogen forskel på filerne (hhv. dem der virker og ikke virker), ej heller på egenskaberne på filerne.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2008 - 19:41 #1
Det lyder til at du skal tilføje mime types til .mp3 filer.