Avatar billede shjorth Nybegynder
11. december 2007 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Side vurdering

Som opfølgning på:
http://www.eksperten.dk/spm/809412

Ville jeg lige høre hvad i syntes om
www.privateworkplace.dk

Design såvel som kode osv.

På forhånd tak
Avatar billede shjorth Nybegynder
12. december 2007 - 13:36 #1
BUMP :-)
Avatar billede bavingo Nybegynder
12. december 2007 - 14:08 #2
På dine sider har du valgt en grå farve til stort set alt teksten, det kan være temmelig svært at læse.

Så f.eks. under email adresser, virker det sådan lidt dumt at det bare er teksten, lav et mailto link så brugeren kan klikke på det og det er aktivt i hans mailprogram. Faktisk lidt ligesom du har gjort under webadresser.

Under aftaler har jeg også et problem. I Safari browseren fra Apple, er det ikke muligt at klikke på den dato man ønsker at oprette en aftale.

Det var vidst de små fejl jeg lige kunne sætte fingeren på ved en hurtig gennemgang, vidst ikke så slemt at rette igen :D
Avatar billede shjorth Nybegynder
12. december 2007 - 14:41 #3
Mange tak..

Personligt har jeg aldrig brudt mig om "mailto" links, da jeg ikke bruger outlook. Det er mest derfor jeg har valgt at lade dem stå som tekst. Men jeg kan godt se det er en god ide, især efter gmail's alerter, så det er taget til efterretning :D

Jeg må lige prøve at teste med Safari. Indtil videre har jeg kun kørt den i IE og FF.

Men tusinde tak ;)
Avatar billede shjorth Nybegynder
04. januar 2008 - 02:09 #4
Må vist hellere lukke.. Hvis du vil have points så skriv endelig!