Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
11. december 2007 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsfarver hex koder

Hej exp

Når jeg laver et logo i PS og angiver den samme hexkode i background colour så er der en forskel i browserwinduet og det skal der ikke være. Logoet er gemt i jpg. Det er forskellen på bagrundsfarven på siden og baggrundsfarven på logoet jeg taler om. Syntes ikke rigtigt om at gemme mit logo i gif med transparens da jeg ikke syntes det bliver pænt
Avatar billede Trez Seniormester
17. december 2007 - 12:31 #1
Prøv gem billedet i png-24 format og se om det bliver bedre, er samme opløsning som jpg men med transparent mulighed.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
19. december 2007 - 09:39 #2
Jeg har brugt en lille fil som baggrund i min tabel så problemet er løst på denne måde. Men smid et svar så får du point for din ulejlighed.
Avatar billede Trez Seniormester
19. december 2007 - 10:22 #3
Det gør jeg så :)