Avatar billede stampeho Nybegynder
10. december 2007 - 22:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs kontakt

Ville lige høre om der var nogle der kendte et sted hvor man evt. kunne købe en "trådløs kontakt" dermed mener jeg en stykke elektronik, hvor jeg har en fjernbetjening og så dette stykke elektronik monteret i en bygning hvor der så sidder noget lys til. Det skal man så kunne tænde med den fjernbetjening.

Pfh. tak

-Stampe
Avatar billede doublejoble Praktikant
10. december 2007 - 22:34 #1
El firmaet Lauritz Knudsen har et system som hedder ihc wireless. Det kan gøre det. se på http://www.lk.dk/public/s_gen2.asp?what=tekst&sideid=960
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. december 2007 - 23:44 #2
som doublejoble skriver er IHC Wireless fra Lk det nemmeste valg. det er nemt at programmere på mange forskellige måder.
LK tilbyder Lampeudtag med lysdæmper, Lampeudtag med almindeligt relæ, Stikkontakter med relæ, og et universalt modlu lige pt.

kontakt din lokale el installatør for priser og montering :)
Avatar billede antikat Nybegynder
11. december 2007 - 16:23 #3
tja hvis det kun er til lidt sjovt og det skal være billigt..

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6137&n=10&KundeID=

IHC wireless er en dyr løsning
Avatar billede stampeho Nybegynder
11. december 2007 - 20:05 #4
-antikat

Smid lige et svar, for det er din løsning jeg er ude efter.. :P
Avatar billede antikat Nybegynder
11. december 2007 - 20:27 #5
bare ioden :D