Avatar billede glajn Nybegynder
10. december 2007 - 21:15 Der er 1 kommentar

Tilslutning af netværksprinter?

Spørgsmålet kunne passe ind i 3 kategorier: Software (Office 2003), netværk, tilslutning af printer....

Men sagen er at, jeg har lige fået ny printer (HP Photosmart 6180 all-in-one), den er blevet installeret via min trådløse router som en netværksprinter. Den kan udskrive fra explorer og alt muligt andet, jeg kan også se den i netværksmappen. Men så installerede jeg Office 2003 og ville udskrive fra word.......Men her kan jeg ikke se printeren. Når jeg så prøver at trykke søg efter printer kommer et vindue med en fejlmeddelse frem der siger: "Active Directory - domænetjenesterne er ikke tilgængelige i øjeblikket".

Jeg kunne bedre forstå det, hvis jeg ikke kunne udskrive til printeren overhovedet.

Det skal siges at jeg har windows vista.

Håber nogen har en forklaring og forhåbentlig en løsning på problemet.

MVH
Glajn
Avatar billede glajn Nybegynder
10. december 2007 - 21:31 #1
Sagen opklarede jeg selv..... Det var selvfølgelig Norton Antivirus. Firewallen drillede, forstår det nu ikke helt, da jeg før har kunnet udskrive fra nettet. Men det kunne jeg så pludselig ikke alligevel.

Mvh
Glajn