Avatar billede x-pander Nybegynder
10. december 2007 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

No relevant source lines og AJAX

Hej.

Jeg har nu endelig fået konverteret min .NET 3.5 website om til 2.0 så den kan køre på kundens server men jeg er nu i tvivl om det er nødvendigt for serveren at have AJAX installeret på den for at køre AJAX-komponenter, eller om det er muligt at køre dem bare de er inkluderet med.

Sitet kører lokalt men er det kun fordi AJAX er installeret på computeren? Er det ikke nok at inkludere det i Bin-mappen som en del af projektet?

Jeg får denne fejl når jeg kører siden på web-domænet:

Parser Error Message: Could not load file or assembly 'AjaxControlToolkit' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

[No relevant source lines]

Anyone?
Avatar billede sherlock Nybegynder
10. december 2007 - 16:30 #1
Nysgerrighed: Hvorfor vil kunden ikke have 3.5 på serveren?
Avatar billede x-pander Nybegynder
10. december 2007 - 16:41 #2
Det tror jeg også godt han vil, men det er ikke muligt endnu da firmaet der hoster ikke understøtter det endnu.

Men ved du om det er muligt at udgive hjemmesiden med AJAX-komponenterne og stadig få det til at køre, så det ikke er en nødvendighed at installere det på serveren, for det er der ikke mulighed for.
Avatar billede sherlock Nybegynder
10. december 2007 - 18:29 #3
Jeg kender desværre ikke meget til 3.5 endnu :(
Avatar billede x-pander Nybegynder
12. december 2007 - 14:16 #4
Lukker det her spørgsmål og omformulerer det til et større et.
Avatar billede x-pander Nybegynder
12. december 2007 - 14:16 #5
lukket