Avatar billede lq Nybegynder
10. december 2007 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ipconfig går for hurtig

Jeg har forsøgt at køre ipconfig for at finde min mac adresse, men det går for hurtigt. Der er ikke noget skærmbillede til sidst. Jeg kan se at den kører- der er et glimt af en sort skærm, men heller ikke mere end et glimt. Hvordan kan jeg få processen til at gå langsommere?
Avatar billede nva Praktikant
10. december 2007 - 14:37 #1
Du skriver cmd i 'start-kør' og trykker Enter - derefter din ipconfig-kommando.
Avatar billede lq Nybegynder
10. december 2007 - 14:53 #2
Tak det virkede. Send et svar.
Avatar billede nva Praktikant
10. december 2007 - 15:11 #3
:)