Avatar billede tweak Nybegynder
09. december 2007 - 18:54 Der er 10 kommentarer

Nyt design

Så er der blevet lavet total nyt design
Alle fejl modtages med kyshånd

www.hpregnskab.dk
Avatar billede kennedk Nybegynder
09. december 2007 - 21:09 #1
Hej tweak
Jeg synes faktisk at det design du er kommet frem med virker rigtig godt og troværdigt.
Det eneste der sådan lige falder mig i øjnene, er at det papir ark, ikke rigtig passer ind i designet, det er lige som at der er for mange detaljer, synes jeg.
Avatar billede tweak Nybegynder
10. december 2007 - 14:07 #2
kennedk, tak.

Det kan godt være du har ret i det med der papirark... måske, men jeg er nu ret glad for det. :-(
Avatar billede kennedk Nybegynder
10. december 2007 - 19:16 #3
Det kommer jo an på hvem man er, og hvad man er til :)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2007 - 19:36 #4
Halløjsa Tweak.

Jeg synes ligesom kennedk at det er fint design du har lavet. Dog synes jeg under "links" at det står alt for tæt, og at papir-logo-tingen passer ikke rigtigt ind, selvom den er flot..:)..:)
Avatar billede tweak Nybegynder
10. december 2007 - 20:17 #5
Jeg tænker over det papirark ;-)
Tak for påmindelsen om <li> under links osv!

Som sagt alle der finder fejl og dumme ting, kom hid :~)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2007 - 15:12 #6
Jo, også kunne du måske gøre "Kolding, Vejle, Horsens
Odense, Esbjerg, Haderslev" lidt mørkere, kan næsten ikke se det...
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2007 - 15:13 #7
Billederne her (http://www.hpregnskab.dk/site.php) passer ikke helt ind. Burde være samme grafik som på links siden.
Avatar billede tweak Nybegynder
13. december 2007 - 14:32 #8
Er der på siden brug for en kontaktformular (mailform) Bruger man dem overhovedet idag?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2007 - 16:54 #9
Jeg tror at der nogle som gør.. Men det ville være federe hvis der var fordi at folk tit ikke altid ser at der står en mail, eller hvem de skal kontakte (hvis flere i firma)
Avatar billede tweak Nybegynder
16. maj 2008 - 06:52 #10
Smider i et svar?