Avatar billede tweak Nybegynder
09. december 2007 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Udskiftning af kode

Har det indflydelse på ens placering på google ect. hvis man koder totalt om, men har samme indhold?
Avatar billede keysersoze Guru
09. december 2007 - 10:13 #1
det kan det have - hvis omstruktureringen betyder fx mindre kode og at det vigtige indhold kommer tættere på toppen af dokumentet kan det have en positiv indflydelse og selvfølgelig modsat hvis det modsatte sker. Og det er selvfølgelig forudsat at link- og fil-strukturen forbliver den samme.
Avatar billede madx Nybegynder
09. december 2007 - 11:23 #2
Det kan både have positiv og negativ effekt, men det er ikke sikkert der sker noget overhovedet.

Google er blevet rigtig god til kun at regne på den unikke del af den enkelte side

Det havde tidligere stor effekt, at lægge det unikke indhold øverst. Det virker stadig nogen gange, men ikke altid

Hvis du skal kode om, så synes jeg at du skal tage hensyn til det, men det har ikke så stor betydning som det havde engang.

Der er megen snak om tableless design, fordi det så er bygget i css, som netop giver mulighed for at flytte på diverse blokke (hvis man koder det rigtigt ;-). Men kigger du på topranks på sites i høj konkurrence, så er de ikke nødvendigvis tableless.

Jeg bruger jævnligt en kombi ml. table og css og har fine erfaringer med det
Avatar billede madx Nybegynder
09. december 2007 - 11:24 #3
Det har større effekt at du optimerer dit indhold og din linkstruktur, hvis den ikke allerede er optimeret
Avatar billede tweak Nybegynder
10. december 2007 - 14:44 #4
Tak for nogle gode svar, siden er kodet om, og desvære er indholdet blevet rykket lidt ned - nu må vi se hvad der sker.

Kan i ikke smide et svar.
Avatar billede madx Nybegynder
10. december 2007 - 16:52 #5
På forhånd tak, (og optimerer på linktekster i websitet ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2007 - 18:02 #6
svar :)
Avatar billede tweak Nybegynder
10. december 2007 - 23:18 #7
madx, Vil mene der er styr på den ;-)

Tak for jeres bidrag.